Rolls-Royce and Bentley Forums banner

1 - 2 of 2 Posts

·
Registered
Joined
·
1 Posts
Discussion Starter #1
Hello, for a long time I have been a fan of Rolls Royce and Bentley cars and as a passionate model maker I am always looking for extraordinary car models for my model car collection. This time I have therefore chosen a Rolls Royce Silver Shadow. I would like to show you pictures of it here and also would like to know your opinion about it. The model is in scale 1:18 and was converted to a convertible by me. Basis for the conversion was a Paragon model. I admit the choice of colours is a bit unusual but that was my intention. Maybe you like it?
Greetings Robert
Ps.: the model is not for sale.

Hallo, seit langer Zeit bin ich ein Fan von Rolls Royce und Bentley Fahrzeugen und als leidenschaftlicher Modellbauer bin ich immer auf der Suche nach außergewöhnlichen Automodellen für meine Modellauto Sammlung. Dieses Mal habe ich mir deshalb einen Rolls Royce Silver Shadow ausgesucht. Bilder davon möchte ich euch hier zeigen und auch gerne eure Meinung dazu erfahren. Das Modell ist im Maßstab 1:18 und wurde von mir zum Cabriolet umgebaut. Basis für den Umbau war ein Paragon Modell. Ich gebe zu die Farbwahl ist etwas außergewöhnlich aber das war von mir auch so gewollte. Vielleicht gefällt es euch?
Gruß Robert
Ps.: das Modell ist nicht zu verkaufen.
28316

28317

28318

28319


Basic model for the conversion:
28320
 
1 - 2 of 2 Posts
Top